Tjoo!

Hej! Idag har jag då varit i skolan... Sen så åkte jag då hem.. väntade på mat sen så åkte jag o mamma till skillingaryd för att köpa mer mat till Spaxen! Hiihh, sen så körde mamma upp mig till stallet o då red jag,. sen så mockade jag..! :D






Imon så ska jag inte göra så mkt, på eftermiddagen så ska jag rida sen ska jag mata Elsas häst Hot Shot! :D Besök Elsas blogg! Skit nice! :D www.thehotshot.blogg.se   :D På söndag åker pappa till Kina.. Sen när han kommer hem så ska jag få CONVERSE!! Wiiiiihhoooo! :D


Men nu ska jag kolla facebook en snabbis sen ska jag gå o äta sen ska jag på TONÅR! :D Hihihih,, Nu längtar jag verkligen till ridlägreeeet! :D




Har en sak till o säga:
Elsa -----> Asså vi började tjafsa om något litet.. O det var jag som började okej jag vet.! Men jag vill bara säga förlåt.. För jag vill inte att vi ska vara ovänner........ Så FÖRLÅT! Hoppas du godtar min förlåtelse... puss puss <3




Puss MoA ;*




Kommentarer
Postat av: Elsa

Du är förlåten men...du har rätt,,,det var inte jag som började!



puZZ på dig! ;**<33

2012-05-12 @ 14:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0