tja!

Hejhopp! Idag vaknade jag klockan 12,, hehe. sen så gick jag upp, tog lite fil o macka, sen gick jag till Tv:en o kollade lite. Sen så gick jag till sängen med datorn o kollade facebook o lite bloggar oså,, o här ligger jag,, lilla latmasken... men snart ska jag upp till stallet, kanske rida barbacka elle bara borsta o så, för mitt finger gör fortfarande ont från igår... men sen ska spaxen byta hage :) om han nu ska göra det idag? för då får hästarna börja stå ute på nätterna, så då kommer jag slippa mocka :D hihihihi, happy face! ;D Men nu ska jag gå o kolla om Pontus är klar o kan köra mig på moppen till stallet...? han kommer säkert säga : nee, jag är inte klar... men ååhh liksom aja nu ska jag gå bloggar mer sen :D herrååå! <3







Puss MoA ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0