hej...

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge men har verkligen inte haft tid.. Men ska försöka skriva så mkt jag hinner ... skolan förstör ganska mkt oxåå..-.- Men a.. Idag är jag inte i skolan.. Hade aset ont i magen.. .  men  nu sitter jag har i soffan.. o sen kanske jag ska till stallet o rida.. annars får jag bara mocka.. Min dator är ganska dum ihuvudet idag.. -.-





Aa. det jag inte fattar är att ingen fattar ''att alla tar det på olika sätt '' .. blir så arg... om ngn säger du är ju sur, kaxig osv men låt den vara det då!?! det är dens eget liv om den vill vara sur så får den vara det,, det är ju ändå den som förstör ens dag.. men ajaaaa pallar inte mer.....


Puss MoA ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0