Halloooj!

Tjena! Idag har jag ridit Hot Shot och Elsa har ridit Spaxen. :) Skit kul förutom att mitt lillfinger typ mosades.. men får se om jag kan rida imon,,, Så idag har jag o Elsa bytt allt så elsa fick mocka o fixa, medans jag fick mata hottan.. : ) Sen så cyklade jag hem, åt lite o nu har jag jävligt tråkigt.. Jacob ville inte åka o köpa lite godis till mig... buhuhu känner mig tjock.... men aja. Nu ska jag väl gå o kolla på TV lite.. sen vet jag inte vad jag ska göra... -.- men aja herrååå!







Puss MoA ;*


Kommentarer
Postat av: Elsa och Hottan<333

Liten häst jag fick rida!:-D<33

2012-05-20 @ 11:32:05
Postat av: Moa

haha, jaoo! ;)<3

2012-05-20 @ 13:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0