förlåt..

förlåt för jag inte bloggat på länge. men det kanske kommer bli sånna pausen nu,, när det är skola :p Men idag red jag en liiiten runda,, för imon ska jag på klubbtävling! Wihooo, och Elsa ska oxå med, första tävlingen då! Hoppas allt kommer gå bra! Ett tips om du läser detta elsa.. Nu när det är första gången o det som vi sa ganska ofta i söndags att man inte ska bli för arg på hästen. hoppas du slipper det. men tänk att det är första men det kommer nog gå bra! Ett stort lycka till! <33 Nu så har jag precis städat klart mitt rum o fixat till skolan imon... imon är det bad o jag HATAR bad,, det är mycket roligare o bada ute på sommaren!! Men aja får väl stå ut.. Men imon så är det ju oxå klubbtävling o jag är faktiskt inte ett dugg nervös :D Hihi, men nu ska jag fortsätta på facebook lite sen så vet jag inte vad jag ska göra men puss hej!








Puss MoA ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0