Tjo!

Hejhej! Idag har jag varit i skolan, as kul dag! Vi fick bestämma våran dag helt själva! Så först var det kakbuffé, sen vattenkrig, rast, sv/bild , lunch och sen Sist på dagen var det film och chips! As gryyymt! Hahah, men snart ska jag upp till spax och rida på "min" ridbana med lite nerfallna träd, eller vad man ska säga ;) men jao, på lördag ska jag och,,,, Elsaaa sova i Boarp :)<3 men nu ska jag kolla med pappa om han kan köra mig :) puss hejdå!<3
Ps. Bilden på min väska är sen skoldagen ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3497988/images/2012/pic_205689306.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Elsa ;)

Red du på "gläntan"??:P



Blir kul på lördag!:)

2012-06-08 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0