Tjoo! (långt inlägg.)

Tjenis! Idag har jag ju varit i skolan då.. Sen så åkte jag med bussen till stallet, mockade o fixade först.. Sen kunde jag ta en HÄRLIG ridtur med min pålle! :D As gött väder idag jue!! Härligt !! Sol o värme det är livet!! Längtar aset mkt till SOMMARLOVET nu!! Vill bli brun! :D Hihih.. sen iaf kom pappa o hämtade mig. sen när jag kom hem tog jag lite o äta sen gick jag in på mitt rum o satte på datorn :S hihi, sen så kom pappa o tog den så då målade jag om mina naglar.. BLÅ äger! :D hahaa, sen så hämtade jag dator igen! haha ond tjej här :p sen tittade jag på ett avsnitt av Big Brother som jag missat.. sen nu håller jag på med läxan.. engelska haha. vi har läsprojekt i skolan så ska läsa varje dag då.. HATAR o läsa! Det är fan det sämsta som finns! Usch, för läsning ! hehe, jaao, vad ska man berätta mer?


Jo, jag kan ju inte leva utan kille.. Så liksom känns ganska tomt nu.. o det SUGER!! så killar come on! ;) Haha, skoj skoj :p Ni som är vän med mig på Facebook gillar min status!! Jag vill doppa mig i sjön! :D Hahaha...


Vill oxå säga: Hoppas Elsas häst blir bättre! Är så j*vla tomt utan henne i stallet... :( Elsa är min tjej ju! <3 Kolla in hennes coola blogg: www.thehotshot.blogg.se
Jag som tvingade henne att skaffa blogg;) hihi, såå snäll är jag..

Ja, vill oxå säga, det finns mkt idioter här.... -.- Finns en som jag inte har så ''bra'' vän med.. men va vän med henne innan.. ska inte skriva SKIT om henne på min blogg.. fast säger ändå ingen skit om ngn... <3 Isf´bara ngn som jag hatar j*vligt mkt. Aja.. nu ska jag fortsätta med engelskan o sen läsa..-.- Åhh vill inte läsa men måste nå 15 000 så vi kan få göra ngt roligt :) O jag o Elin ska försöka läsa 1000 sidor.. men LYCKA till för mig.. särsklit jag som hatar o läsa...



Men tjarå då! puss MoA ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0