Hejhopp!

Hejhej! Nu har jag gjort en blogg! Har haft några innan. Men orkade inte med dom då... Så gjorde en ny nu. Haha, ska berätta om min dag..
Var i skolan då. Vi slutade klockan ett. Sen åkte jag med bussen till stallet.. mockade o fixade till kvällen. Sen kom min kompis som oxå har häst där. Hon ska sova hos mig idag :D TUMMEN UPP!
Så sen när hon hade gjort klart sitt i stallet så cyklade vi hem från stallet, Först skjutsade hon mig sen så skjutsade jag henne, var riktigt kul ändå även  om jag inte cyklade så mkt :S haha, det jag sa hela tiden var: Tycker fortfarande synd om dej ;) Så alla vet så har vi inget eget stall.. Har Spax hos mina kusiner men det är lika bra det! :) Men nu ska vi fortsätta, snart gå o äta lite GODIS! Happy Face! ;D HAHA, jag är en gottegris ;) Sen kan ni gå in o kolla på min kompis blogg som jag rider med ibland. hennes blogg heter: TheHotShot.blogg.se 


puss Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0