Elin.!<3

Elin, Elin... Vart ska man börja? hmm. jo när vi va mindre så dansade vi ihop. Jag kommer ihåg att jag tyckte du var grym på att dansa! Du är min lilla Bertil..! :D Bertil o Britta ska alltid vara ett par! Elin, du är en man kan lita på upp till 110%! Jag tycker du är grymt snygg o schysst! Vill vara med dej snart! Jag vill lära känna dej bättre! Du är en som hjälper en om man är ledsen / mår dåligt över en sak..! O det är jag väldigt glad över att du gör! Du gör mig glad som en åsna! ;) Tycker att du har en as cool blogg! Kommer läsa den varje dag nu! Hihih, ja vad ska man säga mer? Du är en vän man inte vill släppa!!! Hoppas vi kan vara snart!! <3

Puss MoA ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0